sobota, 31 października 2015

Halloween

    
    Nadszedł ostatni dzień października, dzieciaki sąsiadów szaleją i prześcigają się w psikusach. Jak co roku boję się o kondycję swoich schodów, u nas nie ma cukierków...   Halloween spędzam tradycyjnie, oglądając The Nightmare Before Christmas i słuchając soundtracku.           Moja miłość do Jacka Skellingtona jest wciąż żywa!


    W nocy wezmę udział w Halloweenowej nocy czytania [klik.]. Spędzę ją               w wyśmienitym towarzystwie, bo z panem Jarosławem Grzędowiczem i jego Księgą jesiennych demonów, którą oczywiście serdecznie polecam! 
  
Gnijąca panna młoda narysowana przez mojego mężczyznę <3


     Na koniec pragnę polecić wam piosenkę mojego ulubionego zespołu,                 która doskonale wpisuje się w klimat Halloween.

    

2 komentarze:

  1. Powiem Ci że ładnie sobie to rozplanowałaś. Książka zajebista, świeczki też. I wybrałaś chyba moją ulubioną piosenkę A7X. Dzięki niej sie wkręciłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością oznajmiam, że nominowałem Cię do Liebster Blog Awards. Więcej szczegółów - http://belikovbookblog.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-awards-do-liebster-blog.html.

    OdpowiedzUsuń