niedziela, 7 sierpnia 2016

Nowy styl postów

    Ponieważ recenzuję dla portalu efantastyka.pl i tam zamieszczać będę znaczną większość recenzji książkowych, postanowiłam wprowadzić na blogu zmiany. Nad konkretnym kształtem przyszłych postów myślałam dość długo. Zdecydowałam się na formę bardziej graficzną, która pozwala Wam, odbiorcom, na szybszą ocenę tego, czy dany tekst Was interesuje.

    Wprowadzam zatem 5 bloków tematycznych, które obejmować będą książki, filmy i seriale. Każdy z nich otrzyma osobny kolor, który będzie przedstawiony temat danego posta. Bloki to:

  1. Fastfood - produkty, szybkie, lekkie i przyjemne. Te, o których wiemy, że nie są dla nas dobre, ale od czasu do czasu każdy ma na nie ochotę. 
  2. Ulubieńcy - moja osobista, całkowicie subiektywna kwalifikacja książek/autorów/twórców jako dobra najwyższe 
  3. Klasyka - to co wypada znać, trzeba przeczytać, znajduje się na listach "must read" sławnych lidzi itd.
  4. Fun, fun, fun! - raczej filmowo/serialowa kategoria, w której absolutnie nie zwracam uwagi na fabułę, błędy, zgodność z pierwowzorem itd., tu najważniejszym czynnikiem jest dobra zabawa (poprzez świetne dialogi, ogólny humor bądź po prostu rozwałkę)
  5. Pierwiastek - guilty pleasures, twory które mają w sobie to nieuchwytne "coś"

   Kolejne urozmaicenie to graficzne przedstawienie mojej oceny, co pozwala od razu zorientować się, czy dana książka/serial/film mi się podobała czy nie. Zdecydowałam posłużyć się tutaj avatarami wykreowanymi dzięki aplikacji FaceQ i pięciogwiazdkową skalą, którą zmontowałam sama dzięki pomocy wujka Google.







   Następną składową recenzji będą obrazki z aplikacji Bitmoji i zdjęcia książek (które, gdy zaczynam daną książkę, zamieszczam na Instagramie). 



    Dajcie koniecznie znać, co sądzicie o danej formie postów! Może macie jakiś pomysł na dalsze urozmaicenie wpisów? 


1 komentarz:

  1. Bardzo fajne urozmaicenie :D jestem jak najbardziej na tak :) czekam na efekty.

    OdpowiedzUsuń